PC Garage, promptitudine şi urmărirea pas cu pas a livrării

PC Garage logo sigla

Dacă ieri am povestit despre episodul livrării ultrarapide a comenzii de către eMag, nu pot să nu menţionez şi o experienţă la fel de plăcută avută în 2011, de data aceasta din partea PC Garage. În seara unei zile de marţi, cu exact 2 ani în urmă, mă sună un prieten stabilit în Germania. Urma ca week-end-ul următor să vină până în România şi m-a rugat ca dacă este posibil până atunci să-i comand un hard-disk extern.

M-am oprit la un Western Digital My Book Essential de 2 TB, alegerea uşoară bazată atât pe experienţa personală cât şi pe review-urile de pe internet. Urma partea a doua, alegerea furnizorului. Aici lucrurile n-au mai fost atât de simple, dată fiind limita de timp.

Am început cu Debo. Produsul nu era pe stoc, fiind disponibil la furnizor, la comandă, în 5-10 zile. Având deja experienţe cu ei ştiam că 5-10 zile înseamnă mai degrabă 10 zile, aşa că am mers mai departe.

eMag. Idem, produs inexistent pe stoc, disponibil numai la comandă, în câteva zile. Câte sunt acele câteva zile? Nu era specificat nicăieri. Era marţi seara, dacă aşteptam până miercuri să îi pot suna să întreb, pierdeam o zi din intervalul şi aşa scurt avut la dispoziţie. Am căutat mai departe.

PC Garage. Cu aceştia n-am mai avut nici un contact până atunci, dar citisem de ei de la Vali Petcu de pe blog şi ştiam că nu trebuie să-mi fac griji. Aveau produsul pe site, dar nu în stocul magazinului. Figura ca şi în celelalte părţi, „în stoc furnizor”. Ceea ce însemna, după cum scria pe site, livrare în 4-8 zile sau ceva în genul acesta, nu mai reţin exact. Am făcut comanda, dar cu specificaţia că este valabilă doar dacă poate fi livrată până vineri.

Şi s-a putut. Miercuri dimineaţa am primit factura proformă, după amiază era gata de livrare. A ajuns la timp, mult înainte de intervalul specificat pe site pentru produsele aflate „în stoc furnizor”. Dincolo de promptitudinea procesării comenzii, la PC Garage am mai descoperit două surprize extrem de plăcute:

  • modulul de Istoric comandă, în care apare statusul comenzii pas cu pas în cadrul PC Garage
  • modulul de Istoric livrare, cu cod de urmărire AWB Cargus

Cel din urmă a fost o surpriză extrem de plăcută deoarece chiar a funcţionat exact aşa cum se presupune că ar trebui să funcţioneze un cod de urmărire a unui colet, pas cu pas cu ore şi locaţii.

Prima oară când am primit un cod de urmărire AWB a livrării comenzii cu ocazia unei achiziţii online de la Debo, acesta s-a dovedit complet inutil. Atunci livrarea s-a făcut prin FanCurier, iar codul lor de urmărire era complet inutil, având doar două stări: „în curs de livrare” şi „livrat”, fără nici un fel de alte detalii suplimentare. Figura „în curs de livrare” chiar şi a doua zi după ce am preluat produsul şi am achitat contravaloarea lui.

Între timp alte comenzi de la PC Garage n-am mai avut ocazia să fac, iar de la newsletterul lor m-am dezabonat în momentul în care au început să trimită mai multe pe zi, devenind deranjant de frecvente. Dar sunt în continuare una dintre primele magazine la care verific când caut să cumpăr ceva.

Facebooktwitter
You can leave a response, or trackback from your own site.

Răspunde

Powered by WordPress