Magazinele Unicarm ascund promoţiile?

Ador ardeii iuţi şi îi consum în cantităţi industriale. Mă rog, nu chiar industriale, dar mănânc câteva kilograme bune de ardei iuţi într-un an. Proaspeţi, boia de ardei iute şi mai ales conservaţi în oţet. Conserve de producţie proprie dar şi industrială, din comerţ, când mi se termină stocul. Aşa am ajuns să cumpăr în februarie dintr-un magazin Unicarm ardei iuţi în oţet marca Grand Defne la borcan de plastic de 1,7 litri. Costa puţin peste 8 lei. Preţ excelent, calitate excelentă.

Termin rapid borcanul şi mă duc la magazin să iau altul. Dar nu mai este. Încep să intru zilnic în respectivul magazin, aşteptând să primească din nou produsul dorit. După vreo trei săptămâni, apare un nou lot de borcane de ardei iuţi în oţet Grand Defne.

Lipsea preţul de la raft şi o întreb pe una din fetele care aranja marfa cât costă. Răspuns: 11 lei şi ceva. Îi spun că s-a scumpit, în februarie costând doar 8 lei şi ceva. La care fata, veselă, îmi spune că şi săptămâna trecută erau la 8 lei, la promoţie. Îi spun că săptămâna trecută am fost zilnic în magazin şi nu aveau produsul la raft. Răspunsul ei m-a lăsat nedumerit: „aşa-i, nu l-am avut, dar era la 8 lei că era promoţie”.

Borcan ardei iute intreg in otet Grand Defne

Acum stau şi mă întreb: dacă nu aveau deloc produsul, de unde ştia ea că era la promoţie şi costa doar 8,x lei? În săptămâna anterioară nu l-au avut, asta am constatat şi eu şi mi-a confirmat şi fata. Şi totuşi era promoţie şi costa doar 8 lei.

Oare cei din magazinele Unicarm au vreun interes de a nu pune în comercializare promoţiile? Sau doar respectivul magazin procedează astfel? Care ar putea fi motivaţia unui asemenea gest?

Singura explicaţie ar fi că reducerea din preţul de promoţie vine nu numai din partea producătorului ci şi din partea magazinului, în urma înţelegerii cu producătorul/importatorul. Iar magazinul decât să vândă marfa la preţ promoţional cu adaos propriu mic, a preferat să o ţină pe perioada promoţiei în depozit. Altfel nu-mi explic cum de personalul magazinului Unicarm în cauză era la curent cu evoluţia preţului unui produs pe care teoretic nici nu-l aveau pe stoc.

Facebooktwitter
You can leave a response, or trackback from your own site.

Răspunde

Powered by WordPress